رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مربی پرتغالی درکنفرانس خبری اش قبل از بازی با آلکویانو تمایل زیادی به صحبت کردن داشت و این بار کارانکا را به سالن کنفرانس خبری نفرستاد

Jose Mourinho
 

- درآستانه بازی حساس رئال در دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری اسپانیا، ژوزه مورینیو، شخصا در سالن کنفرانس خبری شرکت کرد تا درمورد مسائل مختلف از جمله آینده اش در رئال و همچنین رابطه اش با پرس و مسائل مختلف صحبت کند

دراینجا می توانید صحبت های او به گزارش آ.اس را مطالعه کنید:

 چطور تیم را برای بازی با آلکویانو آماده کرده اید؟

نتیجه بازی رفت عملا صعود ما به دور بعد را مسجل کرده ولی ما می دانیم که اگر ما از عملکردمان راضی نباشیم، هواداران هم از ما راضی نخواهند بود. آنهایی که از ما توقع دارند و انتقاد می کنند و برایمان سوت می زنند، کاملا حق دارند. یک نتیجه 1-0 هم برای ما کافی است و هراتفاقی ممکن است بیفتد..شاید بازی 1-1 شود. ما باید به پیروزی برسیم و بازی خوبی را ارائه دهیم.در مقابل تک تک پولهایی که می پردازند، باید پاسخ بدهیم و بازی ای را ارائه دهیم تا هوادارانی که در این سرما برای تماشای بازی مقابل تیم دسته دوم به ورزشگاه می ایند، بتوانیم سر بلند کنیم. اگر به دور بعد نرسیم، یک فاجعه تمام عیار خواهد بود.ما باید هواداران را سرگرم کنیم.بازیکنان فراخوانده شده به ترکیب تیم مسئولیت های خودشان را دارند. از هواداران می خواهم که لطف و محبت ویژه ای به موراتا، ناچو، خوسه رودریگس و چریشوف داشته باشند.

 

بعد از بازی با سویا گفتید که تیم ندارید واز بازیکنان انتقاد کردید؛ ولی بعد از بازی با بتیس از استپانک مثال آوردید. فکر می کنید که بازیکنان رئال همان تعهد فصول قبل را دارند؟

 ترجیح می دهم تا پایان فصل صبرکنم تا بتوانم چنین ارزیابی هایی را انجام دهم. گفتن اینکه مقابل سیتی بازی گروهی خوبی انجام دادیم ولی مقابل بتیس این عملکرد را نداشتیم و یا اینکه در بازی با سیتی تمام توانمان را به کار گرفتیم ولی در بازی با بتیس این طور نبود.... نمی خواهم اصلا اینطوری حرف بزنم.در پایان فصل عملکرد تیمم را ارزیابی می کنم وسران باشگاه هم عملکرد من را ارزیابی می کنند.

هنوز قهرمانی درلالیگاممکن است؟

قهرمانی در جام حذفی ممکن است؛ چون همه با هم برابریم. روز جمعه دوباره این سوال را از من می پرسید. بازهم باید پاسخگو باشیم.

(فردا)سه شنبه درحالی به میدان می روید که فاصله رئال با بارسا در جدول لالیگا به  11 امتیازرسیده. بارسا در آخرین بازی اش با 4 گل لوانته را شکست داد.نظرتان چیست؟

فردا (سه شنبه) چی؟

وقتی تیمتان سه شنبه به میدان می رود فاصله تان در لالیگا با بارسا 11 امتیاز است

فردا (سه شنبه)؟ و امروز (دوشنبه) و چهارشنبه؟ سوالاتتان کمی پیچیده است

لوانته در بازی با بارسا 20 خطا کمتر از بازی اش با رئال انجام داد.نظرتان دراین باره چیست؟

باید با بازیکنان و مربی لوانته صحبت کنید و نه با من

 

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, ] [ 18:12 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید